Sumeyye64 Yok yahuuu.. uydurulmuş bi efsane hee şöyle ki eğer doktor gelsin diye bi dürterse olabilir benim o kadar muayene de olmadı en son 40+1 de doktor biraz dürttü bebeği😀 dedi nişanın gelirse korkma o akşam da geldi sabahına doğurdum. Dedim keşke daha önce dürteydiniz kızımı🤣🤣 şuan yine hamileyim geçen hfta acillik oldum iki gün üst üste alttan muayene oldum tık yok😀 korkmayın her söylenene de inanmayım bacım😊