yasemn33 Arkadaşlar 23+4 üz ama bugün doktor üç hafta önden gittiğimizi söyledi kafası kolları ve bacakları ayrı ilerliyormuş gramı da yüksek çıktı bu durumu yaşayan var mı lütfen varsa yardımcı olur musunuz
Tugce0526 yasemn33 kolları bacaklrı olarak bilmem ama benim ilk hamileliğimdede kilomuz yüksek çıkıyodu iki hafta önden gidiyorduk bi skıntı olmadı sadce 37 haftalıkken doğmuştuk doktorun skıntı olacağını söylemiyorsa stress yapma bence