Hevran_Neva Merhabalar 8 haftalığım ve başlayıp bitmek bilmeyen bi çürük bir diş ağrısı var doktor bişey yapamayacağını söyledi. Lütfen varda bir bilgisi bana yardımcı olabilir mi .Doğal yolla nasıl çıkacam ben bu ağrıyla
Esranurdenizz Hevran_Neva @DeustchBurcu nun dediklerini uygula yaklaşık 1 hafta önce bende aynı problemi yaşıyodum 28 haftalık hamileyim aynı şeyleri bende uyguladım bende etki etmedi doğum doktorundan onay alıp dişimi çektirdim geçmiş olsun
Esrafatih01 Hevran_Neva ben cektirdim ama çektirmedsn önce eczaneden sprey aldım uyuşturucu onu kullanıyordum dişçi de ondan sıktı cekerken iyi geliyor
Esmaarkk Hevran_Neva benimde 8. Ayda olmuştu inanılmaz zor arveles içebilirsin demişti doktorum sadece o kesiyordu şuan 9 aylık olduk ağrı sızı kalmadı bebiş kalsiyumu aldığı için oluyormuş
Hevran_Neva DeustchBurcu çok saol canım hepsini uyguladım boş bi tek karanfil kaldı bide onu deneyim 🤷♀️😞😞
gulsahisa5258 Bende 21 haftalık hamileyim. Dis iltihabiyla uğraşıyorum.doktor onayi ile antjbiyotik kullandım.yarin da dr gitcem onay alcam dişçiye gecicem sonra. Onay alsamda cekeceklerjni sanmıyorum çünkü yanağım şişti:(
Esranurdenizz Esrafatih01 yeşil beyaz kurulu bi ilaç sanırsam o sprey ise bende aldım ama maalesef bende etki etmedi..
Alparasinannesii Esrafatih01 Ayy Allah razı olsun sizden gerçekten az önce eşime söyledim aldı anında ağrımı kesti 48 saat sonra uyucam İnşAllah. Kaç gündür ağrı çekiyorum konsültasyon için cumayı beklemem gerekiyordu 😔
Esra1501 Doktorum 6 aya kadar dişlerin yapılabileceğini çekilebileceğini dolgu olabileceğini söyledi, gittiğiniz doktor devlet hastanesinde miydi? Eğer özele gidemezsen karanfil yağı al pamuğa dök ağrıyan yere bas kesecektir bayağı kuvvetlidir
Hevran_Neva Esra1501 bende doktoruma doğum doktoruma yarın danişicam ama diş doktorum gebelikten dolayı bişey yapamayacağını söyledi :(
Hevran_Neva Esmaarkk internetten baktım düşük tehlikesi var yazıyordu korktum kulanmadım ve halen de ağrıyo
AnnesiyimM53 Hevran_Neva bebek şurubu var dolven ondan iç iki yemek kaşığı ağrıyı kesiyor bebeklerde kullanıldığı için hamileliktede kullanılması sıkıntı yapmıyor 😊
Damlaarsln Hevran_Neva 10. Haftada çok çektim artık dayanamadık yüzüm komple şişti ve iltihap yaptı 12. Hafta antibiyotik kullanıp çektiler kötü gözüküyor görüntü olarak ama çektiğim acının yanında evladım sağlıklı olsun yeterli