Kızlar selam 39+0 ız. Pazartesi günü lavaboya gitiğimde çok bi kan gördüm peçetede sanıyorum ki nişandı. Komtroller sonrasında 1,5 cm açılmam vardı, sweep denilen bir işlemle doğum başlaması için hormonlarımı uyardılar arkasında tekrar jelimsi ve kanlı akıntım oldu. 3 Nisana kadar bebiş gelmezse sweep denilen tekniği yeniden deneyecekler ve eğer olmazsa çarşamba günü suni sancı verecekler. Sancımın gelmesi için neler yapabilirim? Bunu yaptım ve arkasına sancım geldi dediğiniz şeyler nedir? Yurtdışında yaşadığım için bazı teknik ve prosedürler farklı bu yüzden kendi sancımla doğuma girmeyi çooook istiyorum 🙏