irem1 Merhaba, rahmin kalp şeklinde olması yani iki tane alan oluşmuş gibi olması durumunu yaşayan var mı? Hamileliğiniz nasıl geçti? Bebeğin büyümesiyle ağrı oluyor mu?
3babymom irem1 bnm öyle canm 3 çocuğum var ilk aylarda düşük tehlikem oluyor hamilelik zaten önemli ve zor bı donem bebeklerm çok şükür güzel gelişti 2500/3000 arası doğdular .. Korkulacak bişe değil dr muayenelerinde düzenli git kendini fazla yorma
irem1 3babymom hamileyken ağrı yaşadınız mı? Kalp şeklinde olunca yerleşme ağrışarı ve son zamanlarda daha çok sancı olur diyorlar :(
3babymom irem1 yoo hayır yani ara sıra agrilar illaki oluyodu fakat öyle ccok çok bı agri yasamadim bünyeye göre değişiyor
Glsm16h Benim rahmimde bu sekilde yerlesme agrisini cok siddetli yasadim yani ömrümden ömür gitti onun disinda suanlik bi sorunum yok