esmerella37 öncelikle evimin tüm odalarını havalandırmak için pencereleri açarım. Etraf toplu olmadan iş yapamam :) hertaraf kirli de olsa toplu olacak yerli yerinde toz ve makina işi kişiden kişiye değişiyor benim mobilyalarım ahşap olduğu için önce toz alıp sonra makina yapıyorum eğer siyah olsaydı büyük ihtimal yeri değişirdi çünkü makina yapınca toz olurdu siyah mobilya :) sonrasında viledayla evi siliyorum valla hamilelikte elle silmek malum olmuyor :/ ha bu arada çamaşır felan varsa bunlara başlamadan katlayıp bitiririm yada çamaşır makinasini çalıştırırim isim bitene kadar oda biter. En son tuvaleti banyoyu hallederim bana göre tüm evin işi bir günde bitmeli bir gün toz alayım bir gün sileyim yapamıyorum :/