Az önce kahverengi leke geldi ilk defa yarın randevum vardı keseye bakmak için gidecektim ama böyle leke görünce korktum acile gitmeli miyim herhangi bi hap falan kullanmıyorum 5 haftalık hamileliğim daha doktora gitmemiştim acil bi durumsa acile gitmek istiyorum normal bir şey mi ? Ayrıca bugün biraz fazla yürümüştüm o mu etkiledi bilmiyorum