Kiwi12
Kiwi12 ben 13 haftalik dusuk yaptim umraniye devlet hastanesinde daha sonra parca kaldigi icin kurtaja aldilar gayette basarili yapildi doktorum 1 ay sonra kontrole cagirdi gttim ve rahim temiz dedi bendede bi sıkıntı yoktu zaten.ama ben tekrar gebelik dusundugum icin ozele gtmek istedim peline gttim dusuk yaptigimdan bahsettim oda kontrolde beni okadar korkuttuki icinde parca kalmis acil yarin gel kurtaj yapalim dedi beta hcg testi falan yapmis ben cok sonradan baktim e nabizdan ozaman cahillime geldi sonucta gayet normaldi 0.5 idi ama bana hcg testinde hamile gozukuyosun icinde parca kalmis dedi bende mal gibi gttim ertesi gun kurtaj oldum.bana 1 hafta sonra kontrole gel dedi gttigimdede okadar azarladiki bana niye geldin dusuk yaptigin doktora git dedi cok sinir oldum sonra devlet hastanesine gttimde niye boyle bisi yapti ben seni muane etmistim rahminde temizdi dedi ogunden sonrada bidahada gtmedim dunyada bi o doktor kalsa yine gtmem.giden arkadaslarim vardi onlarda biraktilar