Yagmurrsn 3babymom ay bizede doktor erkek dedi 17. Haftaya kadar göstermemişti renkli ultrasonda erkek olduğu çıktı ama şimdi de gören herkes kordon o alışveriş yapma diyo yorumlayabilir misiniz
3babymom Yagmurrsn canım Ben de erkeğe benzettim kordon yan tarafa gidiyor elinin altından yine de hakkınızda hayirlisi olsun 17 hafta cinsiyet için iyi bir hafta
Melike_21 3babymom doktorum hiçbir şey söylemedi ve bana bir ay sonra gel dedi şuan 14+6 yiz çok merak ediyorum
Dugmem96 11 haftalıktı kontrole gittigimde doktor goremedi biraz erken dedi bi tahminde bulunur musunuz ? @3babymom 