Dolin
Ben gittim önce ultrason ile muayene ediyor bazı ölçümler alıyor sonra kan veriyorsunuz 1 hafta 10 güne çıkıyor. Benim 2.hamileliğim yüksek riskli çıktı sonuç kesin tanı değil tabi risk olasılığı gösteriyor. Sonuç değişmeyecek ise boşuna yaptırıp kafanı karıştırma bence ben de yaptırdığıma pişmanım. Muayene olduğum doktorlar ultrasonda normal bir sorun yok %90 normal bebek diyor kan da risk çıkıyor tam bir kafa karışıklığı .. tabi siz bilirsiniz