Haticecinar Kizlar 12.haftamin sonundayim ilk zamanlar tiksinti oluyodu ama kusmuyodum simdi ise bikac gundur yedigimi cikarir oldum midemde bisi kalmıyor neden bole oldum anlamadim herkesin bu aylardan sonra gecer benim simdimi baslicak acaba korkuyorum basina gelen varmi acaba?
Yalinn8 Haticecinar tamamen kisiye gore farklılık gösteren bise, 16 dan sonra çoğunlukla geçiyor, dilerim senin de en kisa zamanda gecer🙏🏻
Merveee277 Haticecinar benimde bulantılarım oluyo ama çıkarmıyorum çok şükür yemek yememde de sorun yok ama bazen öğürmekten yorgun düşüyorum 😔 inşallah geçer artık
Tezgin Dua et canım 9 ay surmesin benim kesildi azaldı cok sukur kokulara karsı kaldı sadece 13 haftalık benim ki bitmek üzere hatta ınsallah üşütmüssündür cok kötü durum
Haticecinar Tezgin ayy hic sormaa cok korkuyorum oglumda 9 ay surmustu bunda seviniyodum kusmuyorum die simdide yedigim çıkıyor 5 kg verdim resmen halim kalmiyor insallah biran evvel gecer ya yemek yemeyi ozledimm😐
Deletedmom_78 Haticecinar Bfduam inşallah emeklerimiz zay olmaz özel mi daha iyi bu mu daha iyi bilmiyom ama maddi açıdan burası daha rahat 250 tl muayene ücreti 1100 iğneler vs derken bana 1500 e mal oldu hemen hemen. Özel daha masraflı sanırım hiç gitmedim 😊
Haticecinar Yalinn8 ay insallahh ne yemek yapabiliyorum ne mutfaga girebiliyorum kokular beni mahvediyo icim disima cikiyor bu gunlerde gecer insallah😔
Destina21 Ben de yeni 12 yi bitirdim bulantı hiç geçmedi doktor yavaş yavaş azalır dedi ama daha bisey yok .. tiksiniyorum mutfagimdan bi bulaşık yıkayana kadar perişan oluyorum .. yemek pek yiyemiyorum .. 😢
Haticecinar Destina21 aynî seyleri bende yasiyorum inanki yemek yemeyi ozledim doymayi ozledim 5 kg verdim midemde iyice kuculdu sanirim hic halim yok nasi gecicek bu günler 😔