Öncelikle çok geçmiş olsun benim 3.kızım da doğum esnasında enfeksiyon kapmıştı bir hafta kaldı yoğun bakımda bende yanında kaldım sürekli emzirdim ilk 2 gün sütüm çok azdı ama yine vermeye çalışıyordum hastanedeki professor doktor en önemli antibiyotik anne sütü diye tüm çalışanlara kızıyordu yoğun bakımdaki anneler emzirsin çocuklarını diye hissetsinler anne kokusunu diye ve kızım hemen kendini toparladı, merak etmeyin eğer enfeksiyon varsa hastanede kalmanız daha hayırlı size ve bebeğinize iyi bakacaklar çıkış yapmadan önce de tüm tahlillerinide yaptırın sarılık vs her şey iyi olacak.. Geçmiş olsun tekrar