1rumeysaarslann_ Kızlar 20 şubatta biyokimyasal düşük yaptım hiç adet olmadan hamile kaldığımı dusunuyorum çift çizgi cıktı kan testim de 387 cıktı doktorda 2 gün sonra tekrar gel dedi sizce gebelik varmidir bide 11 gün gecikmem var