1busra-5 Kızceler 38+0 haftalık hamileyim ve bugün aşırı bel ağrım var arada karın bölgemde giriyor ama hafif ama hiç Bi şekilde. Su nişan yok yaşayan yazabilir mi
Ozlemiskndr Serenkrkmaz evet aşırı ıslanıyorm sanki idrar kaçırmış gibi hissediyorum ama bakıyorum yok
melike098 Serenkrkmaz bende de bir haftadır beyaz akıntı oluyor neden acaba bilginiz var mi bugun 38+0 haftalik 37 den beri böyle
Serenkrkmaz melike098 doğum yaklaştığı için belkide 38+2 olduk perşembe kontrol var bakalım neler olucak