Aytekin1 Kızlar 11+5 te cinsiyeti öğrenen var mı önümüzdeki hafta tam bu kadarlıkken kontrol randevusuna çağırdı doktorum belki cinsiyeti görebiliriz dedi.
bitterciko Aytekin1 ben oğlumu 9. Haftada öğrenmiştim doktor bi teoriden bahsetmişti %80 doğru çıkar demişti çıkmıştı kızımı da 12. Haftada öğrendim
Marinedeniz Aytekin1 ne kadar tatlis bir doktormus cinsiyet icin haftaya kontrol randevusuna cagirmis. Ben doktorumla baska konu icin gorusmeye cagirdi beni randevuya ultrasonla zorla baktik resmen cinsiyeti gorebiliriz belki dedim nazla pozla bakti “/
Nihaann Ben 14+0 da perinatologdan öğrendim ancak detaylı ultrason değilse bu haftalarda zor öğrenmek
Cgdem123 BernaOmer İlk defa bu doktora gittim ikili test sonucu almaya gittim Verdigi cevap iyi ama ilerde ne olucagini bilemezsin diyip durdu cinsiyetini sordum çok erken bakamam diyip ultrason cihazını karnımdan çekti 🙄
Aytekin1 Marinedeniz evet şükür arkadaş tavsiyesiyle tatlı bir doktor buldum ben sormadan daha her şeyi anlattı sağ olsun ☺️
bitterciko sulekzl kanama Alanı sağda olursa erkek solda olursa koz gibi bişeyler demişti ama çok üzüm zaman geçti tam hatırlamıyorum maalesef