Kızlar önerilerinizi alabilir miyim 🌸
Senasm aybars💙
Senasm ilk oğlum Bartu 2. Oğlum da Baray olacak
Görkem Boran Kerem Seha Gökçer 💜💜
İlk oğlum Miraç kardeşi de Berat olacak 💙
Toprak
Biz değiştirdik fikrimizi :) Atahan düşünüyoruz şimdilik
İlk oğlumun adı egemen 💙 şimdi doğacak bebeğimde Çınar Efe 💙olacak nasipse
Eğer benimde birgun oğlum olursa ismini Muhammed emin koyardm🥰
Oğlum olsaydı ismi uzay Atlas olacaktı
Bizimde ilk bebişimiz ismini sancak düşünüyoruz☺️☺️