D67 20+3 um alt karın ağrısı var geçmiyor karın ağrım var genelde bu dönemlerde böyle bir sorun yaşayan varmı gaz da olabilir bilmiyorum
Balbebek012 D67 canım bebeğin erkek mi erkekse bu tip ağrılar çok oluyormuş maalesef ben de 21 olacam bebeğim erkek ve inanılmaz ağrım var bazen adım atamıyorum
Mumm91 D67 20+1 bugün benim fe sabahtan beri karnımda bi ağrı var merdicen çıkarken kasıklarımda falan baskı hissediyorum
ecem0509 D67 20 + 2yim benimde bugünden beri karın ağrım var tuvaletim mi var acaba diye düşündüm ama oda yok tuhaf bir karın ağrıdı benimde bebek erkek
D67 Balbebek012 yok canım kız karın altim ağrıyor yaaa geçmedi hareket ediyor yerleşiyor diyemi ağrıyor anlamadım
Aynr1380 Balbebek012 ya benimde bebişim oğlan 21. Haftadayız ve dünden beri karın ağrım var iğne saplanıyor sanki karnıma 🤷🏻♀️
Balbebek012 D67 yok canım yerleşme değil yerleşti zaten büyüyor ya eklem kas ağırıs oluyormuş şu an vücudumuz doğuma hazırlanıyor ön yüzden bu tip ağrılae normalmiş doktorum demişti
Balbebek012 Aynr1380 evet bende de çok oluyor erkek bebekler daha aşağıda olduğı için kasık ağırısı çok olurmuş kasığım ve özel bölgem aşırı ağrıyır
Katibe_hanim Bende 19+5 im hep ağrılarım oluyor. Karnım hep şiş. Alt yarın, yanlar, kasıklarda hep oluyor. Şimdide vajinada var. Bebeğim erkek
D67 ecem0509 benim de karnimda ama şu an kasıklarıma vuruyor neyden kaynaklı acaba rahat edemicez doğana kadar heralde
ecem0509 D67 ay bilmiyorum ben önce korktum acaba normal değil mi diye sonra araştırdım bu dönemlerde normalmiş özellikle 5.ayda vs endişlenmeyelim😍