Nnanaa Zizizi 1gün sonra alabilirsin demişti doktor bantı çıkartıp. Adını unuttum bir şey ile sonra pansuman yapmıştım gazlı bezle o kadardı
gamzosgamzos Zizizi eve geldiğim gibi aldım iki dogumumdada doktorum alabileceğimi söyledi zaten şu geçirmez bant yapistirmisti
zeynozey Zizizi sezeryandan 1 gün sonra eve geldiğimde banyo yaptım canım. Bandajı çıkartmıştı doktor. Bilinçli olarak yaraya su tutma dedi sadece. Vucuttan akan su bişey olmaz dedi. Sadece çıkar çıkmaz hemen kurula ve hep kuru tut…
Ebbruc Zizizi 2 gün sonra bandajla almıştım duştan sonra bandajı çıkarıp dikiş yerimi de hep kuru tutmaya çalışmıştım. Çünkü doktorum ne kadar ıslak olursa iyileşmesi de o kadar uzun ve zor olur demişti