Kızlar nasıl yatıyorsunuz ya, 6 gün oldu ama hala sağa sola yatamıyorum, sırt üstü bile yatamıyorum, sanki karnımda birşey varmış gibi rahatsız ediyor sırt üstü yatınca. Hastane yatağı rahattı ayarlanabildiği için ama şimdi çekyatta yatıyorum tamamen açmıyorum bile normal şekilde duruyor hatta yana yastık Kırlent koyuyorum ki kalkarken oradan destek alıyorum, yastığıda çekyatın koluna dayayıp hafif oturur pozisyonda yatıyorum bu defada boynum sırtım ağrıyor 🙄 ne zorlu süreçmiş ne zaman geçecek acaba bu durum, ve bu anlattıklarımı yaşayan var mı? Sanki göbeğimin altıyla özel bölgem arasında yuvarlak yumuşak bi top varmış gibi his, yada karnım aşağı çekiliyormuş gibi bi ağırlık var çok tuhaf sanki hiç geçmeyecek ömür boyu böyle kalacakmışım gibi psikolojim bozuldu ya