Kızlar düşük tehlikem var bugün gittiğimde iğne de oldum ama namazımı da kılan biriydim . Düşük tehlikesi olduğundan beri kılamamıştım . Kahverengi lekelemem var doktor ağır kaldırmanı esnemeni bişeye uzanmanı istemiyor dedi. Doktora sormayı unuttum bugün .