nidosh Aykem ay hayırlı olsun benim de 4+5te 900 çıkmıştı. Zaten geniş bir Aralık veriliyor beta alt ve üst sınırı için. Sizin değeriniz gayet iyi bence. Önemli olan 2 katına çıkması iki günde bir. Sağlıkla inşallah
ikizprensesannesi @Aykem Evet gayet güzell artışını takip edersiniz iki gün sonra tekrar kan verip inşaallah çok güzel artar🥰🌸
Kullanici4141 Aykem ilk değerin kaç olduğu değil yükselişi önemli iki günde iki kat artarsa sağlıklıdır
Kullanici4141 Aykem haftaya göre bazen beta uyumlu olmuyor geç döllenme erken döllenme olayı olduğu için diyorum iki katı olması önemli değerin kaç olduğu değil zaten iki katı artarsa artıp gidiyor değer doğru anladıysam doğru cevap verdiğimi düşünüyorum