Merhaba anneler bugün ayrıntılı ultrasona girdim 22+5’iz.
Doktor ultrasondayken bebek rahim duvarında diye bi tabir kullandı dikkat edersin yedik içtiklerine bu arada dedi o an bebeğimi görüp ettiğim için unuttum sormayı eve gelince aklıma geldi. Bilgisi olan varmı lütfen bişeyler diyin ya🥺 iyi bişey mi kötü bişey mi