duyguozbayrakci Arkadaşlar doguma bir buçuk ay kaldi iki gündür sol kasığımda belli bi bolgede hareket ettikçe yırtılma gibi bir acı oluyor masaj yapim dedim hafif bastırınca yine çok acıyor bilgisi olan var mı?🙏🏻🙏🏻
Pinkgold duyguozbayrakci son aylarda kasık ağrısı normal benimde kasığım ağrıyor magnezyum takviyesi istedim doktorumdan biraz hafifledi bol bol yürüyüş yapın bol bol su için kasığınız gevşemiş oluyor
duyguozbayrakci Pinkgold büyüme ağrılarına falan alışkınım ama iki gündür bi anda giriyor ve çok fazla olunca tedirgin oluyorum dr kontrolüme de bir hafta var ne yapsam bilemedim
Pinkgold duyguozbayrakci uyurken bacak aranıza yastık koyun iyi geliyor doktorunuza yine bi sorun siz doğuma hazırlıyor kendini