Erayldz Merhaba kızlar yarın detaylı ultrason randevum var öok heyecanlıyım inşallah hayırlı haberler alırım 20. Haftada detaylıya gireniniz var mı aranızda bebeğin herşeyi net görünür mü?
Ozge56 Erayldz 25 hafta da tam net yüzunu görürsünüz 20 hafta biraz küçük gibi ben 25 haftayı tercih edicem
Allahkahretmesin1 Erayldz 20+0 da gittim tam ve her şeyi gayet net bir şekilde görebildik hayırlı haberlerle gelirsin inşallah 😊
Sena_1997 Erayldz banada doktor 20-22 hafta arasi gidin dedi gorunur ama oglumda 21 haftalikken gitmistim
Dudu20- Ozge56 25 haftalık ken bakılıyor mu bana 21-24 arası yapılıyor dediler ben 22 de yaptırmıştım
Allahkahretmesin1 Ozge56 25 hafta biraz geç değil mi ben de özele gidiyorum 20-24 hafta arası demişlerdi
Ozge56 Allahkahretmesin1 her hastane bir değildir zaten. 25 hafta geç değil arada 1 hafta var ablam yüzü tam belli olsun istedi doktor yapmış. Gorumcesi 20 haftada yapıyoruz başka hafta yok demiş herkes farklı yani.
Allahkahretmesin1 Erayldz gittiğim hastanede radyoloji de vardı perinatoloji de vardı ben perinatolojiyi tercih ettim uzmanlık alanı olduğu için
Allahkahretmesin1 Ozge56 ben 20. Haftada yaptırdım onda da yüzü gayet belliydi bebeğin derisi kalınlaşmaya başladığı için organlar net görülemeyebiliyormuş sanırım
Ozge56 Allahkahretmesin1 ben bizim tecrübemizi yazdım 25 haftalikken herseyi düzgündü allahima şükürler olsun çok güzel poz vermiş sağlıkla doğdu 3 yaşında paşamız herkesin kendi tercihi tabiki isteyen isteği haftada yaptıra bilir
rumeysadumannn Erayldz ben 21. Haftada gittim gözüküyor ama doktor tekrar gel dönmüyor dedi 24. Haftada tekrar gittim yüzü net belliydi 🌸
Bendenizanne Erayldz sağlıkocağındaki ebem bana en ideal zamanı 20. hafta demişti ben 21 de girmiştim