Kızlar selam
Geçen hafta cumartesi beta hcg 260 dı ve bugün kontrole gittiğimde malesefe beta hcg’nin düştüğünü öğrendim. Daha önce de 2 kez sağlıksız gebelik yaşadım ve kürtaj olmak durumunda kaldım. Doktorum bu kez de kimyasal gebelik yaşadığımı söyledi beta yükselmeyip düştüğü icin. Kimyasalda beta 200lere kadar çıkar mıydı? Siz de böyle bir durum yaşadınız mı? Kanama ne zaman başlar? Bilgisi olan yazabilir mi