EbruTufanAksu Merhaba Arkadaşlar , 36+4 günlük gebeyim.İdrarımda protein yüksek seviyede çıktı.Doktor yatışımı yaptı tansiyonum normal seyrediyor benim gibi durumda olan arkadaşlar var mıdır?Doğuma alınma durumum var mıdır ?
Handecali EbruTufanAksu ablamda ayni şey oldu. Tansiyonuda normal seyrediyodu ama doktor riske atmak istemedi bi kac gun sonra sezeryana aldilar. Gecmis olsun simdiden.
Hs4523 EbruTufanAksu tansiyon yükselirse eğer sıkıntı olur ama 24 saatlik idrarda değeriniz kaç çıktı acaba?
reinamm Maviii idrarda protein kaçağı. Proteinürü denir. Gebelikte genelde görülür birde böbrek hastalarında.
EbruTufanAksu Maviii gebelik zehirlenmesi yapabiliyormuş anne bebek ölümlerine yol açıyormuş bu yüzden kontrol altına alınması gerekiyormuş
Maviii reinamm yani gıda zehirlenmesi ile alakası yok öyle mi? birde yüksek çıkması bebekte kilo alımını durdurur mu
Mstfnnannesi EbruTufanAksu allah güle güle büyütmek nasip etsin canm ve çok geçmiş olsun sezeryan mi oldun
EbruTufanAksu Mstfnnannesi aminn ins ❤️Aynen sezeryan oldum çok şükür ama küvezde kızım solunum sıkıntısı oluştu