İkili tarama testini mutlaka yapmak zorunda mıyım. Şu an 10+4 deyim. 11 haftada ikili tarama testi oluyormuş eşimin mesleği için Şemdinli ye taşındık ama burada yokmuş bu test için vana gidiliyormus eşimin de izni yok napabilirim zorunlu gitmek gerekir mi gitmeyen oldu mu.