umayana Pemberuya ben kullanıyorum ama stt yok sadece üretim tarihi var en kötü ihtimalle 1 yıldır zaten o zamana çoktan tükenir😂
Bal_1604 Benas 😂 evet ama üzerlerinde o şekilde ibare var yani aslında kimse raftakini acmamali ve 6 ay sonra raftan kalkmalı.
Benas Bal_1604 vala ne yalan söyliyim kokusuna bakmadan almam ben zaten normal bi şekilde kapatıyorlar