6ay sperra kullandı eşim, sonra 3ayda impryl ikisinden de fayda görmedik bıraktı kullanmayı. normal de aşılama da olmaz tüp bebek dediler araştırdık görüştük tam tüp bebek için bu ay yaptrcaz dedik mart ayı için ve subat sonu tedaviye başlamak için regl olmayı beklerken hamile olduğumu öğrendim.. Ben bittim dediğim yerde Rabbim yettim dedi.. Kısacası her ilaç herkeste farklı etkiler gösterir veya göstermez bizde işe yaramadılar ama kendiliğinden gebe kaldım🙏