Merhaba
32+3 günlüğüz🙏 3 gündür tuvaletim gelmiyodu afedersiniz bugün geldi 15 dakika boyunca o kadar zorlandım ki anlatmaya da utanıyorum kusura bakmayın, canım çok yandığından yapmamak için uğraştım resmen çok zorlandım çok kastım sıktım kendimi yapmıyım diye terledim baya ağlmaya başladım hatta yapamıyorum diye ıkınma yok ama zaten olmasın diye uğraşıyodum, saçma gelebilir ambulansı mı arasam diye bile düşündüm. Öyle böyle derken oldu ama bu sefer de aklım bebekte hareketleri normal ama acaba bi sıkıntı olmuşmudur kendimi çok kastım sıktım çünkü. Bu arada her akşam bardağa 3 kayısı üstüne su koyarım sabah aç karnına içerim daha öncede yaşamıştım yapamıyodum böyle rahatlamıştım artık kayısı da işe yaramıyor bugün yaşadığım çok başka bişeydi ne yapsam bilemedim