Serim Bugün doktora gittim 5+1 hamileyim karından baktı birsey göremedi alttan muane etmek istedi ben kabul etmedim. pazartesi günü beta 2589 çıktı,bugün beta 9268 çıktı. Görünmemesi normal mi yoksa dış gebelik olabilir mi ?
Zynp-1 Serim neden alttan bakmasını istemedin ki ilk haftalar bebek çok küçük olduğu için alttan bakıyolar banada baktılar öyle gördük keseyi ve bebeği keşke baktırsaydın hiçbir zararı yok endişen olmasın
Htcdgrl Serim canım betan yükselmiş seyrinde gidiyor benimde 5. Hafta da yukardan göremediği icin alttan bakmıstır doktorum ve aşağıdan gözüktü rahim seklim bozuk olduğu icin 10. Haftaya kadar yalnızca alttan muayene oldum lütfen çekinmeyin acıtan ya da bebeğe zarar veren birsey değil😊 Serim
Serim Asyos34 korktum bebeğe zarar verir diye aslında doktor zararı olmaz dedi ama daha önce adet günüm geçmişti alttan muane oldum sonra kanamam oldu öyle korku oluştu bende ama şimdi de pişman oldum kafamda kırk tane senaryo dönüyor
Serim Zynp-1 korktum bebeğe zarar verir diye aslında doktor zararı olmaz dedi ama daha önce adet günüm geçmişti alttan muane oldum sonra kanamam oldu öyle korku oluştu bende ama şimdi de pişman oldum kafamda kırk tane senaryo dönüyor
Serim Htcdgrl teşekkür ederim inşallah güzel haberler alırım. Allah size de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin