Gizem36 Merabalar..şuan haftam 22+4 ama bebek 25 haftalik..haftam hep önden gitti..ama suyun fazla dedi doktor…Salı günü şeker yuklemesi yapılacak.. bu durumu yaşayan var mı biraz tedirginim..
Melike0607 Gizem36 suyum fazla 37+1 her an suyun gelebilir dedi 37 ye düşe kalka geldik ha doğurdum ha dogurcam 😂 38 de alıcak doktor bişey olmaz Allah’ın izni ile
Gizem36 Denizkaramuk düzenli besleniyorum hiç öyle hamur işi yada karbonhidrat tuketmemeye çalışıyorum
Denizkaramuk Gizem36 yani ben de dikkat ettim bir sonra ki muayenemde düzelmişti inşallah sizin de düzelir🙏🏼