Merhaba kızlar dün doktora gittim 25+1 haftalık hamileyim bundan önce gittiğimde herhangi bir sıkıntı yoktu fakat dün doktor plasentanın Rahime çok yakın olduğunu arkada ve aşağıda olduğunu söyledi bu durumda normal doğum yapamayacağımı ve kanamamın olabileceğini bundan dolayı erken doğum olma ihtimalinin olduğunu söyledi bir ay sonra tekrar bakılması gerektiğini söyledi Yukarı çıkma ihtimali var dedi aklım çok karıştı başına gelen oldu mu 🤔🤦🏻♀️