Ozerirem Kızlar iyi akşamlar 21 haftalıkken gittim boyu 28 cm di öndeydi boyumuz 24+5 de gittim yine 28 cm di boyu bu seferde geriden geliyor gelişimi boyu bir sonraki gittiğimde haftasına yetiştirmi sizlerin başına böyle bir şey geldimi acaba