Ezzzgiii benim de ara sıra hareketlerinin azaldığı oluyordu ama doktorum soluna yatınca ya da dürtünce hareket ediyorsa sorun yok demisti, 30-32 arasi az hareketli oldugu gunler yasamistim, tansiyon ilaci kullaniyorum ben de, mutlaka takip edin tansiyonunuzu ve bebeginizden durtmenize tatli yemenize vs ragmen tepki alamiuorsaniz gidin doktora mutlaka😌 ama onun disinda endise etmeyin, stres de etkiliyor minnoslari