Hıcbır zararı yok bence jılete baslama hamılelıkte ve sonrasında ugrasamassın yaptır ağdayı bır ay kakfan rahat olsun cunkü bir süre sonra alt tarafını göremıyceksın ben 35. Haftamdayım hala gıdıyorum son haftamda gıdıcem hatta dogumdan sonrada bır ay rahatt bebısımle ılgılenıcemm