Elifmstf555 Kızlar 37 haftalık gebeyim lavobaya çıktımda peçeyle silerken peçeteye kan geldi 2 3 damla normalmi acaba başına gelen varmı
Kardelennnky Elifmstf555 bende de oldu dün doktora git canım ne olur ne olmaz bende gittim nişanım gelmiş
OzGus Elifmstf555 Nişan olabilir doktoruna danış bence ama nişan doğumdan bir hafta kadar da önce gelebilir iki üç gün önce de
Cekilmezbirkiz Elifmstf555 nişan gelebilirmiş kanlı şekilde doktorunuza sorun bakalım neymiş doğum başlamıştır belki de
OzGus Elifmstf555 Hiç korkmayın ben çok doğum eğitimleri aldım korkulacak bir süreç değil inşallah hayırlısı olsun hakkınızda sağlıkla gelsin bebeğiniz akışına bırakın süreci
Elo211 Elifmstf555 o zaman ne olur ne olmaz doktorunu ara canim doğum olabilir ♥️ benim ilk gebeligimde bebegim 36haftalik doğdu kanama geldi evde öyle gittim acil sezeryana aldilar ama benim yoğun kanama olmuştu gene de bi doktora git bu haftalarda doğum olabilir heran♥️
Binnur-cam Elifmstf555 korkma canısı sancın varmı ona bakıcak nişanın geldiyse açıklığına bakar muhtemelen ona görede söyler hayırlısı olsun sağlıkla gelsin
Lavina Elifmstf555 korkucak bişey yok olabilecek şeyler bir hafta sonrada doğum olabilir bir kaç gün sonrada veya ertesi gün tek başına bişey anlam ifade etmez sancınız açılmanıza bağlı