Kızlar bugün 41+1 haftalık oldum. Hiç sancım yoktu ama beklemedim daha fazla bebekte bir sıkıntı olmasın diye yatışımı yaptı doktorlar. Önce fitille suni sancı verdiler hiç açılmam olmadığı için. Nst ye bağladılar orda arada sancılarım çıktı ama hiç hissetmedim. Yarın da serumla sancı vereceklermiş korkmaya başladım çok ağrım olur mu acaba suni istemiyodum ama işte bir cesaret geldim. Eğer o şekilde de olmazsa sezeryana alıcaz dediler devlet hastanesi bu arada