omuyk09 siz sonuçları alırsınız doktorunuza muayene zamanı gelince götürürsünüz benim doktorum farklı bir hastanede bana da o şekilde yapacağımızı söyledi ben detaylıda bebeğimi gördükten 2 hafta sonra kendi doktoruma gitmeyi düşünüyorum hem rutin kontrolü yaptırmış olurum hemde sonuçlara bakar