gk123 evet aynı sayfadan ben kendim için bir de kuzenim için sipariş oluşturdum. Hanımefendi herkese aynı yalanları söylüyor, üstelik biz sipariş verdiğimizde deprem vs de yoktu, şuan onun arkasına saklanıyor anladığım kadarıyla. Ben Aralık’ta sipariş verdim Şubat başında doğum olacaktı doğuma 1 hafta kala zor bela teslim alabildim. Kavga gürültü eşliğinde. Bana hakkını helal etmediği mi kaldı siparişi iptal edelim diye blöf yapıp para iadesi istediğimde vazgeçti mi… her konuşmamızda kargoya verdim size kod gelir diyor. Kod falan gelmiyor. Sonra kargoda kota olduğu için bekletiliyor diyor. Yetmiyor hanımefendi kargoda karışıklık olmuş sizin için özellikle başka kargoya götüreceğim diye ajitasyon yapıyor. Her kavgamızda size kargo firması ile konuşmamı mı atayım illa diyor atın deyince susuyor. Falan filan… iş ahlakı asla olmayan birisi ben çevremde herkesi uyardım çok iyi olmuş buraya da yazdığınız. Zira kendisinden işi yokuşa sürmeden, şikayet aşamasına gelip kavga etmeden ürünü teslim alamıyorsunuz. Burada başka bir kişi de yazmıştı o hanımefendiye de hakkını helal etmemiş, dsha doğmamış bebeğine beddua etmişti. Ay ne uzun oldu içimde birikmiş sinir