Selam herkese, ben 27+5 haftalık hamileyim. Bir kaç gündür alt karın bölgesinde bebek hareketleri ile ağrı hissediyorum. Yürüdüğümde veya oturduğumda alt karın bölgemde hep bir baskı var. Yarın doktor kontrolüm var. Acaba bu zamanlarda aynı sorunu yaşayan oldu mu? Normal bir süreç midir?