kardelen321 Kızlar en son baş aşağıydı , randevumuza var daha . Bebeğim çok dönüyor hıssedıyorum bı yan bı çapraz bı yukarda . Sizler de nasıldı ? Aşağı döner mi yıne zaman var mı
Busel kardelen321 o hissettiğin eller ayaklar genelde benimki çünkü ittiriyor öyle doktor dedi geriniyor iki ayağı iki eli ile ittiriyor bebeğinin dönmesi değil yani
Binnur-cam kardelen321 37+3 canım benimde bebek doğum kanalında pozisyonu almış ama dediğin gibi kızçem acayip hareketli öyle hareket edip dönüyorki bildiğin ahlanıp vahlanıyorum aşağıda baskı çok hissetmiyorum ama karın çevremde hatta özellikle göğüs altımda acayip bi sertlik sivrilik oluyo 20 30 sn sonra geçiyo özellikle akşamları geceleri
Nurr_22_22 kardelen321 37 haftada kıçı bir yerde başı bir yerdeydi cadının sag göğüs altımda kıçı oluyordu hep kemiklerim batiyordu çok
Setny kardelen321 ay benim felaket kızçem 28. Haftada ilk baş gelişti her hafta kontrole gidiyordum ben 29 makat 30 kafa 31 makat 32 kafa 33 makat 34 kafa 35 makat 36 kafa 37 şuan bilmiyoruz ne gelişi olduğunu 38 haftaya planlı sezaryanım var doktor bile şok her hafta bebek pozisyon mu değiştirir diye 😂😂😂😂😂😂 hep böyleydi
kardelen321 Busel ama mesela sol karın üstü çok şiş ve sağ yanımda şiş bu şekilde solda başı sağda bacakları var gıbıme gelıyor
Busel kardelen321 benimki hep poposunu mesela gogus altıma sertlestiriyor bazen sağa bazen sola doğru sonra ayaklar ve ellerle ittiriyor hiç dönmedi hala baş asaga her gittiğimde ayni ki pazartesi doktorum artık dönemez yer kalmadı dedi
kardelen321 Binnur-cam evet bende de öyle ,inşallah normal doğum olur gurbette sezaryen zor olur benm için :(
kardelen321 Busel sert gibime gelıyorda baş olsa yumuşak mı oluyormuş, bende sert dıye baş düşünüyordum
Busel kardelen321 valla yoruyor poposuda olsa kiz semsert yapiyo itiyor gotuyle😂😂😂 sağa sola vurmalar ayrı
Daba Nurr_22_22 benim gogus altımda sisiyo iniyo . 36+5 de gittim makat gelisli duruyo dedi. Simdi dondu mu donmedimi anlayamadim