Kizlar ben 39+4 haftaligim ve 2 bucuk yasinda bi kizim var 2 gün önce kizim gece kustu hastaneye getirdik Norovirüsü cikti bu sabahta ben kustum midem bulaniyo ve agriyo kadin Dr kontrol etti her seyi iyi dedi bebegin ama ben korkuyorum onda bisey olur mu yasayan var mi