gizemtsgn Merhaba güzel anneler sizce yeni doğan bez olarak ne almalıyım düşüncelerinizi merak ediyorum deneyimlerinize göre en iyisi hangisi ? YADA başka marka önerileniriz varmı🥰🙏
3MelekAnnesiiii gizemtsgn ben bunlarin hicbirini kullanmadim ama ornek olarak kullandigmi soyleyebilirim pampers premium protection
SilaTR gizemtsgn primaya alistirirsan diğerlerini tutmuyormus önce babyturco ya da sleppy i dene olmazsa primaya geçersin malum çok pahalı prima
Summerwine gizemtsgn ben baby turco kullanıyorum da iyi mi değil mi anlayamadım 🤣yani tasirma oluyor ama benden kaynaklı sanırım çünkü acemilik pek güzel baglayamiyorum.Pişik falan yapmadı.O yüzden kullanmaya devam ediyorum.Deneyebilirsin
butterfly35 gizemtsgn bende sleepy alacaktım ama buradaki açılan postları çok inceledim genelde kimden duysam okusam pişik yaptı değiştik dedi orada bakarken de yeni doğum yapmış birisi eşiyle bez bakıyordu ona sordum sleepy mi molfix mi diye oda sleepy pişik yaptı molfix aldık 1 günde pişiği geçti diyince molfix yenidoğan aldık. Prima fiyattan dolayı düşünmedik bile 🥲😂 Zaten 1 tanesine karar verip al ama stok yapma bebeğin cildine göre deneyerek tutturabileceğimiz bir şey zaten. Temizleme pamuğu aldım ben kullanabileceğim kadar pamukla suyla devam etmek istiyorum ama dışarda vs lazım olur diye de prima izotonik sulu yenidoğan ıslak mendil alacağım. Sağlıkla büyütelim yavrularımızı 🌸
butterfly35 Sila66 bende bunu alacaktım bio naturalle molfix arasında kaldım sleppy çok pişik muhabbeti okuyup duyunca 1 paket molfix yenidoğan aldım stok yapmadım bakalım kızımın totişi hangisini sevecek 😂 Sağlıkla kucağımıza alalım sağlıkla büyütelim 💜 Senle aramızda 1 hafta mı vardı 30 haftalık olduk biz Allah’ın izniyle 🤲
Selamcanim gizemtsgn prima hiç kullanmadım malum çok pahalı. Molfix, sleepy, minnies, goon hangisi indirime girerse alıyorum. En iyi hangisi derseniz sleepy hariç hepsinden memnunum. Sleepy kızımı kıpkırmızı ediyor.
Sila66 butterfly35 ben 64 adet aldım denıycem bakalım bısey yapmazsa stokkk askım 😂💜 bende 31 +1 canım🥹🥹