daryaost ayy keşke başta Onur beye gitseydiniz çevremde kim varsa ona yönlendirdim ablamın doğumunuda o yapmıştı çok memnun kaldık ve Onur bey doçent öğrencisi çok bilgili daha önce gitmediğim için benimde pişmanlığım var maalesef inşallah doğumda bende memnun kalırım 🙏🏻