SenaElyakut Oğlum 2 yaşında doğumunda ve sonrasında giydiği kıyafetleri kaldırmıştım şuan 2. bebeğime hamileyim 32 haftalık takımları indirdim ama hepsinde sarı lekeler var 2 yıl önce kullandığım kıyafetler eski püskü duruyo bu lekeleri neyle çıkartmak lazım ve nasıl yıkamak gerekir bilen varmı
Tugceeylul SenaElyakut valla canım benim ben bi güzel koslaya bastım sonra bol durulamalı programda yıkadım bebek deterjanları çıkartmıyo sarı lekeleri malesef 😔😔
Hafizeipek SenaElyakut ben annemden kendi bebeklik kıyafetlerimi aldim onlarda hiç leke yok 30 yıllık kıyafetler yani içine lavanta kesesi koymuş annem bir de her sene havalandirmiş hepsi yeni gibi duruyor
SenaElyakut Tugceeylul tam olarak nasıl yaptın zahmet olmazsa bana da bi anlatır mısın kaç derecede yıkadın falan
Havi Canım kıyafetlerinize iğne takın. Medrese talebesiyim. Hocamız demişti. Onlar kullanınca sarı leke olur diye
Tugceeylul SenaElyakut aynen benim kullandığımda oydu sanırım leke çıkarıcıdan aldıktan sonra makinaya attım ön yıkamalı hijyenikte attım ekstra durulamalı olarak