eylo0910 çok özür dilerim seni yanıltmak istemem ama testlerde büyük bir hata var ovulasyondan net sonuc alabilmen icin günde bir kere belirli bir saatte yapmalisin iki test yapmak seni yanıltmaktan baska testlerin bosa gitmesinden baska bir işe yaramaz.Kuruma durumunuda göze alırsak ben 31 martı pik e yakın gördüm ama gence henüz gerceklesmemis.Birde regliniz bittiğinin ertesi günü başladınız değil mi
eylo0910