Hanımlar merhabalar. Geçen pazartesi 4.88 çıkmıştı HCG doktor bir hafta sonra tekrar kan ver adet olmazsan dedi hatırlarsınız belki post açmıştım. Neyse ben adet olmadım. Pazartesi kadın doğuma randevum var. Sat göre 5+2 olcam pazartesi. 5+2 de kese görünür mü veya görünmez mi merak ediyorum bilgilerinizi paylasir misiniz