Hilalll3222 Yarın yani 1 Nisan kavuşcam bebeğime Spinal anestezi ile sezeryan olacam ama aşırı korkuyorum dua edin 🙏🏻🙏🏻
Serosal746 Hilalll3222 bol bol inşirah okuyun içiniz ferahlasın diye ya da size okusunlar, korkmayın Allah’a teslim olun 🥰 mucizenize sarılmayan saatler kalmış ne güzel ❤️💞
Ceyq Allah yardimcin olsun sag saglim kucağına almak nasip olsun hic korkma hemen olup biter Allah’ın izniyle
ozlmm123 Hilalll3222 hiç korkma ben ameliyat boyunca ayetel kürsü okudum beni ferahlattı bide hiç acı olmuyor uyuşukluğun yavaş yavaş geçiyor sadece bol bol yürü gece asla uyuyayım deme mutlaka yürü ben 1 saat yattım o kadar onun harici hep yürüdüm rahat geçti ama ameliyat sonuçta illaki acı oluyor ama 1 haftada mis gibisin korkma