Minikkoalam13 benim de kafası kanala girdiği için 37+3e sezaryenim planlandı. Aynı endişeyi taşıyoruz ama burda 40 haftalık bebeklerin bile Küvoze girdiğini gördüm, okudum. Sanırım bu biraz da gelişimi ile alakalı. Ne kilosu ne haftası. Haftasını doldurup yeterince gelişmeyen ya da geliştiği halde farklı sorunları olan bebekler oluyor. Kimseyi evladıyla sınamasın Allah🤲🏻